Jobbtankar och hallonpannacotta

2012-07-15 23:21:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gokväll! Blir sent blogginlägg av mig som vanligt. Om en vecka är jag dock inte lika kaxig utan ligger förhoppningsvis och sover vid denna tid för ska jobba dagen efter. Varför erbjöd jag mig att hoppa in en vecka i sommar? Ja det kan jag fundera på de 40 timmar jag ska jobba. Var inte gravid när semesterplaneringen gjordes. Men ingen idé att fundera på det nu för jag har ju en vecka ledigt innan jobbet kallar. Veckan som kommer ska tillbringas hos min äldsta lillebror med familj. Mot slutet av veckan blir det en dag i Furuviksparken vilket ska bli kul. Min yngsta lillebror jobbar dessutom där.
 
Idag har Marcus varit iväg med gitarren hela dagen och Max och jag har roat oss här hemma med lunchbesök av A. Han bjöds på skaldjurspasta och sedan hallonpannacotta till efterrätt. Vi plockade hallonen precis innan vi åt dem. Mums!
 
Känner mig "duktig" som idag roddat hemmet och Max och inte haft Marcus till min hjälp. De senaste månaderna har han gjort det mesta här hemma.
 
Nu ska jag äta kantarelltoast och sedan väntar sängen. Nämnde jag kvällshunger?! =)
 
Godnatt ♥




Kommentarer
Anna

Saga på bilden? Hihi, har hon smugit sig in här. Kram

2012-07-18  /  23:40:04  /  http://withlovefrom.blogg.se
Anna

Knäppa appen! Spökar med mina bilder i andras bloggar idag ;D

Svar: Ser ingen Saga på min blogg! Appen måste ha flippat ur eller nåt! Var såg du henne?
Sara

2012-07-18  /  23:51:24 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback