Mot sitt slut

2017-01-07 20:45:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll!
 
Denna julledighet börjar lida mot sitt slut. Och det känns faktiskt inte så kul att gå tillbaks till vardagen. Vet inte varför, men jag njuter verkligen när vi är lediga och kan ta dagen som den kommer och lugna kvällar i soffan med bra serier och filmer på teven. Jag har sett alla avsnitt av "Fröken Frimans krig" senaste veckan. Verkligen bra och spännande. Förutom att jag tittat på det så har jag spenderat en del tid på gymmet senaste veckam, bakat en hel del inför Ebbas kalas som vi haft idag, tittat på ovan nämnda serie, varit ute i snön m.m.
 
 
Det är riktig avkoppling. Tända ljus, en kopp te och bläddra i en inspirerande kokbok!
 
Nåja nu gäller det att inte bara blicka bakåt utan att faktiskt se fram emot allt roligt som händer i år. I april ska Marcus och jag på Stockholmsweekend och titta på Danny Saucedos krogshow och i maj åker jag, Ebba och min mamma till Mallorca. Och sen alla roliga och mysiga helger med familjen och alla roliga stunder med jobbet. Ja det ska nog bli bra detta.....
 
Idag har vi som sagt kalasat för Ebba och det kommer bilder imorn. Nu ska jag försöka få mina rockstjärnor i säng. De står uppe på Max rum med sina mikrofoner och sjunger Toto-låtar och är inte alls intresserade av att sova. Ja Max och Ebba alltså. Marcus sitter och halvsover vid sin dator :).
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback