Mello

2017-02-11 19:44:17 ,   Allmänt/Vardagsliv

Hej hopp!


Vi befinner oss nästan mitt i vabruari och när jag spanar i min app timehop (visas vad jag la upp på instagram/Facebook denna dag tidigare år) så inser jag att vi typ alltid varit sjuka vid denna tid. Detta år verkar vara undantaget....än så länge.... men men vabruari är inte över än. 

Just nu är barnen engagerade både i sitt lördagsgodis och i barnkanalen men strax är det dags för mello. Förra veckan köpte vi hem jordgubbar och choklad och Ebba tyckte det var en bra tradition så blir samma ikväll. 

Så länge tills mellon börjar njuter jag av lite lugn och ro på sittbänken i köket med en kopp chailatte

Ha en skön kväll 💖





Kommentarer
Anna

Verkligen bra med en sån där sittbänk i köket! Är bra sugen på en sån jag med...kram

2017-02-14  /  05:48:06 
Sandra

Å så mysigt det ser ut:)!

2017-02-14  /  21:17:13  /  http://blogg.alltforforaldrar.se/sandras/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback