Önskelistor

2016-11-29 20:56:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Sitter här med tända ljus och har precis mailat ut barnens önskelistor. Max bantade ner sin legolista rejält som tur var. För en månad sen hade han skrivit två hela A4-sidor med artikelnummer på lego. Det tar ju en del tid att renskriva och länka..... så jag har glad att det bara blev några få denna gång.... puh! Ebba har nog ringat in det mesta i leksakskatalogen men jag tycker det är svårt att veta vad hon verkligen skulle gilla. Här hemma leker hon inte så mycket men hon pysslar mycket just nu. Det är papper, tejp och lim överallt i barnens lekrum här på nedervåningen. Om jag kommer ihåg kan jag fota eländet imorn och lägga upp här :) Inte så välstädad yta där inte.
 
Jag kan verkligen inte komma på nåt jag önskar mig i jul. Har ju "fått" ett nytt kök och det duger gott åt mig i många år... hi hi :) Men jag får fundera ut nåt helt enkelt. Just nu önskar jag mig nog mest snö så att julstämningen stiger med 100%.
 
En snabbredigerad snöbild för att komma i stämning.

 

Bilderna på mig och Marcus har Max fotat och den på bara mig har Marcus fotat. Kul att ha lite bilder på sig själv för det händer ju inte så ofta. Förutom några selfies på instagram då och då. Hi hi....
 
Nu ska jag bänka mig vid Bachelor på tv och dricka glögg. Tisdagar är en bra dag för jag slutar jobbet redan 13.15 så eftermiddagen och kvällen blir lång. Både tid för måsten (räkningar, önskelistor, tvättstugestädning m.m) och avkoppling (pyssla med barnen och lite soffhäng).
 
Kram kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback