Lördagssol

2016-11-12 10:41:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Efter en natt med nästan 10 timmars sömn (!!!!) så är jag redo för lördag. Solen skiner dessutom så är ju förutsättningar för en bra dag. Men för min del skulle det gärna få vara mulet nån timme för ska fota ute och blir ju bäst bilder om solen inte "stör". Men ska nog hitta lite skugga.
 
 
Igår kom det hem paket med beställning från HM. Ebba är ju inne i "vill-bara-ha-tights-perioden" så har tidigare köpt kraftigare tights därifrån och behövde fler. De värmer lite mer än vanliga så passar ju denna årstid. Det var gratis frakt på beställningen om man beställde nåt från Home-sortimentet. Och jag behöver inte direkt bli övertalad för att kika på det sortimentet....hi hi..... Beställde två st av den svarta ljuslyktan på bilden ovan. Tyvärr var en av dem ful i lödningen så jag ska reklamera den. Planen var att ha dem båda på matbordet men blir nog att ha en på soffbordet och en på matbordet för de passar ju överallt.
 
 
Verklighetens bild :)! Ser ni Max fötter? Stackarn har såna problem med torra och spruckna fötter. Han har haft det i flera år och jag har lyckats hitta en diagnos på det när jag googlat. "Atopiska vinterfötter". Det blir extra jobbigt när man är i mycket kontakt med vatten. Och han som går på simskola och vissa veckor varit i badhus tre ggr i veckan har haft det extra tufft senaste tiden. Men vi smörjer för fullt o senaste tiden när jag äntligen fattat att jag inte ska använda fotkräm utan locobase Repair så har det blivit mycket bättre. Men fortfarande inte bra.
 
 
 
Och här sitter lill-fia.
 
Ja det här blev ett blandat inlägg. Sol, ljuslyktor och torra fötter!
 
Happy saturday!
 
 
 




Kommentarer
Therese

Har du provat fleeceleggings ? 🙂

Svar: Nej men dessa känns som de är lite "fleecade" på insidan men kan tänka mig att de som kallas för fleeceleggings är ännu tjockare?
Sara

2016-11-14  /  12:47:30 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback