Ge bort saker

2016-11-15 16:32:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Det är ju fint att syskon ger saker till varandra men mindre fint när det handlar om feber. När Max feber började försvinna så hoppade den på Ebba istället i söndagskväll. Hon har bara haft strax över 38 grader och varit feberfri idag så imorn är vi alla tillbaka i vardagen igen. Jag har varit hemma igår och idag. Igår med båda barnen och idag med bara Ebbis. Jag har ju dåliga vab-erfarenheter. Att sådana här dagar bara är elände med noll sömn och väldigt sjuka barn. Men detta har ju varit en mysig vab-period vilket uppskattas.
 
 
Så här mumsigt åt jag till lunch idag. Ruccolasallad, kallrökt lax, oliver, fetaost och paprika. Mycket gott på en tallrik med andra ord.
 
Nu kom Marcus hem från jobbet och strax dags att laga kvällsmat
Kram




Kommentarer
Anonym

Skönt när feber går över relativt fort och man kan få en sån där mysig dag med barnen. Din lunchtallrik gör mig hungrig 😋

2016-11-16  /  07:01:18 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback