En vecka i husvagn

2016-06-28 11:11:30 ,  

Nu blir min mamma glad att jag börjar detta inlägg med en bild från deras trädgård! Just nu hänger jag i mammas o pappas soffa medan barnen och mina brorsbarn leker. Jag är barnvakt idag o har tagit ledigt från jobbet. Jag har plockat ur husvagnen som vi lånade förra veckan då vi var på torpkonferensen. Vi får inte plats på vår garageuppfart så vi får ställa den hos mamma o pappa istället. 

Med andra ord så hade vi semester förra veckan men nu är vi alltså igång o jobbar igen....förutom idag då ☺

Här kommer några bilder från veckan som var:










Den sista bilden är från midsommarafton då jag var på konsert med Carola. Fantastiskt bra!!

Nu ska jag försöka få med de fyra barnen härifrån o åka hem o fixa lunch 💜




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback