Vita träd

2016-01-19 15:55:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Idag är det sådär fantastiskt vackert ute igen. Orsaken är att termometern återigen visar -15 grader så träden är alldeles vita. Passar perfekt att denna eftermiddag mysa inne och vi har ätit semlor till mellis. Barnen är riktiga semmelmonster... och jag med även om jag äter semlorna lite mer civiliserat än vad barnen gör. Hi hi.... Barnen sitter nu vid teven och jag passar på att vila lite innan det är dags för matlagning. Om en stund kommer Marcus hem från jobbet och jag hoppas att barnen går med på dealen då att teven ska stängas av när pappa kommer hem.
 
Här kommer lite bilder från för två veckor sen när termometern visade närmare -20 grader. Ebba verkade dock inte bry sig om att det var kallt. Men vi var inte ute så länge. Bilderna är fotade hos mina föräldrar.
 
 
 
 
 




Kommentarer
Anna

Så otroligt fina bilder, som alltid! Och mysigt att följa er 😊 Hoppas kräksjukan går er förbi!

Svar: tack 💜 ja än så länge har den inte drabbat oss. får andas ut i maj eller nåt 😊
Sara

2016-01-24  /  20:13:00  /  http://kycklingmamman.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback