Och så kom våren

2016-01-27 16:02:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej. Får ni också vårkänslor? Från mååånga minusgrader till +7 grader på bara några dagar. Snön är nästa borta. Känns ju som vår när man är ute och solen skiner. Vita tulpaner inne förstärker vårkänslan.
 
 
Ebba älskar att hoppa i vattenpölar så detta väder passar henne.
 
Barnen och jag kom hem vid 15-tiden. Ätit lite mellis och nu slappar de vid teven en stund och jag planerar att lägga mig på sängen och läsa bloggar. Men är rädd att jag blir så trött då så att jag inte får nåt gjort. Onsdagar är en intensiv dag på jobbet för vi är på gympa med andra förskolor så idag har jag lett gympa med 30 barn och sen ätit i skolmatsalen. Det tar på krafterna fast det är roligt :)!
 
KRAM
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback