Mer tid

2016-01-13 13:20:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej onsdag! Jag var visst inte så utvilad och redo för att komma igång att jobba igen som jag skrev i mitt förra inlägg. Gick jättebra att jobba i måndags och var roligt men kunde inte somna sen på kvällen. Jobbtankar for i huvudet och magkatarren var tillbaka. Jag var ganska trött när jag gick på julledighet både på grund av mycket press på jobbet precis innan ledigheten och en del vakna nätter på grund av att barnen varit sjuka. Som jag skrev då så hade jag ju magkatarr och var rejält slut i några dagar. Men sen njöt jag av ledighet fullt ut. Men nu blev det som att allt kom tillbaks när jag började jobba igen. Har varit hemma igår och idag men ska iväg och jobba imorn. Behöver liksom hitta inspirationen igen känns det som. Har verkligen varit skönt att få vara själv hemma några timmar igår och idag. Det händer väääääldigt sällan. Typ aldrig.
 
Nu ska jag äta lunch och sen måste jag hämta barnen. Just idag önskar jag att jag hade placeringstid lite längre på barnen för hade inte varit fel med några fler tysta timmar här hemma. Dessutom jobbar Marcus sent och sen ska han iväg. Men hoppas barnen är på bra humör ♥.
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback