Fredagsmys

2016-01-15 19:58:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej mitt i fredagsmyset! Här har vi en kille som otåligt väntar på att Fångarna på fortet ska börja. Han har tålmodigt tittat på när Ebba ätit tablettask och popcorn men han väntar med sitt till programmet börjar. Ebba ska strax komma i säng.
 
Jag har jobbat igår och idag och det har gått bra men jag känner mig bra sliten och lite nere. Usch en känsla jag inte alls gillar. Men jag hoppas verkligen det ger sig.
 
På bilden ovan ser ni saftig medelhavskyckling med tzatziki med ugnspotatis och grönsaker. Mumsigt värre! Recept och ingredienser från Linas matkasse. Om ni också vill prova en matkasse till prova-på-pris och dessutom få en fruktkasse (4 kg frukt) på köpet använd denna kod: K1585496.
 
Jag kör godis- och chipsfritt januari så jag får väl sitta mellan Marcus och Max och lyssna på deras knaprande ikväll. Kanske ska ha öronproppar ;).
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback