Sportlov

2016-02-25 13:07:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Nu har jag och barnen sportlov två dagar. Men barnen har nästan haft det hela veckan. Max var på fritids i måndags men var sen med på mitt jobb i tisdags och var hos sin farmor o farfar och lekte med kusinerna igår. Ebba har varit med sin mormor och sen farmor och farfar. Det går magsjuka på förskolan så vi höll henne därifrån denna vecka.
 
Barnen bråkade hela morgonen idag så det var skönt att gå ut i solen sen. Cyklade till lekparken. Ebba har äntligen fått tagit ut sin cykel nu när det är snöfria vägar. Efter lekparken så cyklade vi och kollade på ett hus som håller på att monteras i närheten av oss.
 
 
Nu laddar jag energi inför att Max och jag om en timme ska åka tåg in till stan och gå på bio. Marcus kommer snart hem från jobbbet.
 
Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback