Hur är det möjligt?

2016-02-27 11:45:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Vi måste vara smutsiga människor. HUR kan man ha så smutsigt hemma..... jag förstår inte.... tycker inte vi gör annat än att dammsuga. Men ändå så får jag nästan panik här hemma. Hade jag pengar så hade jag garanterat anlitat ett helt gäng städare som fick härja fritt här en hel dag. Här hade jag tänkt att visa en bild på köksgolvet som jag dammsög igår men jag låter nog bli. En anledning till att det blir väldigt smutsigt här hemma är att vi är hemma väldigt mycket. Vi har haft riktig vardag 1 dag på fyra veckor. Helt sjukt ju.... Idag känner jag mig dock helt oinspirerad till att städa nåt. Men kommer väl inte undan.
 
Jag körde morgonpasset med barnen imorse = dvs. gå med dem ner och sätta på teven när de vaknade runt 7-tiden. Sen somnade jag om och vaknade kl. 9 och då hade Marcus dukat fram frukost. Efter det blev det en promenad för mig. Kändes väldigt hurtigt en lördagmorgon. Men jag kämpar på med minst en halvtimmes promenad om dagen minst 5 ggr i veckan. Detta blev promenad nr 4 denna vecka så måste ta en imorgon också. Men med bra podcasts i öronen så flyter det på bra. Senaste veckan har jag fått lärt känna Fredrik Skavlan och Lill-Babs bättre genom podden Värvet.
 
I eftermiddag/kväll väntar god mat ute med mina kollegor A-S och L ♥
 
Önskar er en bra lördag och bjuder på några bilder från när vi fikade igår.
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback