Den där sömnen igen....

2016-02-09 16:43:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej tisdag! Oj så bra jag sov natten till igår. 9 timmar nästan i sträck. Vaknade bara till några gånger. Men oj så kortvarig den lyckan blev för inatt så segade minutrarna sig fram och till slut närmade jag mig morgon utan någon sömn alls. Klarade inte att ta mig till jobbet idag.
 
Det är väl inte så konstigt att min kropp håller på så här efter alla vaken Ebba på nätterna och mååååånga nätter med sjuka barn. Min första panik när barnen blir sjuka är att nu får jag inte sova. Jag klarar liksom inte av det längre.
 
Och Ebba är fortfarande sjuk. Hostig och snorig men feber som går lite upp och ner. Feberfri imorse men runt 39 nu på eftermiddagen. Men hon äter och dricker bra. Även Max är hemma för han är snorig och hostig. Så vabruari lever upp till sitt namn.
 
Fast för mig är det inte bara vabruari utan sleepless vabruari ♥
 
Drömmer om sol, friska barn, barnfria nätter, varma sommarbad
 
Some day......
 
 




Kommentarer
Hanna Karlsson

Hoppas att hon mår bättre nu!

Svar: Tack!
Sara

2016-02-11  /  22:50:07  /  http://hannafialotta.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback