Byxtips

2016-02-20 16:41:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! I dag blev det inte frukost tillsammans hela familjen som det blev förra helgen. Barnen vaknade runt 7 och Marcus och de steg upp. Sen lekte barnen för fullt och Marcus åt frukost. Så jag fick äta i lugn och ro sen när jag vaknade till. Färskpressad apelsinjuice, ägg, bacon, päron, te och så vatten förstås. Bra start på dagen. Sen åkte Max och jag iväg på en liten begagnatshoppingtur. Först ut var en butik bara några kilometer härifrån som säljer begagnade barnkläder. Lycka för mig :). Köpte några plagg till Ebba och sen åkte vi till Bra och begagnat. Då kom Max på att han inte ätit frukost idag. Oooops! Hans frukost blev en biskvi och festis på Bra och begagnat. Glad Max!
 
Apropå shopping så har Ellos slutrea nu och häromdan fick jag sms med kod för 30% på rean. Vill tipsa om dessa jeans (De finns i stl 92-140). Max har ett par men nu passade jag på att köpa ett par i större storlek än de han redan har:
 
 
Sen blev det några plagg till mig och Marcus också samt sängkläder till oss. Bra att passa på att köpa sånt man behöver nu när det är rea. Passar bra i vårt vabruari med 10 vab-dagar och 5 sjukdagar.
 
På måndag har Marcus och jag varit tillsammans i 12 år och förlovade i 10 år. Ska uppmärksamma det ikväll och äta trerätters här hemma. Jag är inte så sugen på att stå i köket särskilt länge så blir enkla och relativt snabba grejer: Räkcocktail, svampsrisotto och glace au four.
 
Kram
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback