Dessa baciller.....

2016-12-07 19:47:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Jag är mycket tacksam för den friska höst vi haft men känns som vi fått igen det lite de senaste veckorna med många vab-dagar. Och natten till i fredags åkte Marcus på magsjuka och natten till måndag åkte Ebba på 39 graders feber och hosta. Puh..... friska dagar nu tack!! Marcus mår prima men Ebba är fortfarande sjuk.
 
 
Julstämningen som jag hade första advent är lite som bortblåst men jag hoppas hela familjen är frisk snart så vi kan baka pepparkakor, klä julgranen m.m. Ser verkligen fram emot det ♥ Men dessa baciller som härjar runt lite överallt just nu stör verkligen decemberlugnet.
 
Nu ska jag gå till min febertjej som vill gosa i mitt hår.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback