"Begagnad" lördag

2015-09-12 17:29:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Igår började jag få ont i halsen och Ebba blev jättesnorig på bara några timmar så höstens första förkylning är ett faktum. Men inget kunde stoppa mig från dagens ärenden. Shoppa begagnade barnkläder och sushilunch. Det är inte mycket som slår det :).
 
En del av dagens inköp
 
 Åååå vad jag älskar sushi!!
 
Just nu är det full fart här hemma. Barnens kusiner N och A är här på en "sleepover". Barnen är överlyckliga. Så strax ska jag steka falukorv och koka spagetti till de hungriga barnen innan popcornmys och film. Hoppas på att Marcus och jag kan äta räkpasta i lugn och ro men det är kanske att hoppas för mycket.
 
Kram
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback