Mer positiva toner tack!!

2015-03-18 21:02:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Usch vilken negativitet jag spridit i mina två senaste blogginlägg. Detta lär inte bli så mycket mer positivt. Min andning har börjat bråka igen. Har lite ont i halsen också så vet inte om förkylning är på g eller om det är allergi. Pollensäsongen har ju startat så jag är i full gång med mediciner. Jag blir dock lite rädd att andningen ska vara lika jobbig som den var i somras och i höstas. Ja jag antar att ni kommer ihåg det för mina blogginlägg handlade ju inte om så mycket annat.
 
+13 grader visade temperaturen idag. Barnen hade skaljackor och skor på eftermiddagen. Bilden är från skolgården när jag och Ebba hämtade Max. Efter det åkte vi och fikade och lånade böcker på biblioteket.
 
Nu ska jag äta muffins och titta på "Biggest loser".
 
Hoppas jag är tillbaks med mer positiva toner snart ♥
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback