I-landsproblem

2014-11-17 22:03:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll. Jag bloggar från mobilen hilket jag egentligen inte gillar MEN igår när jag skrivit föregående inlägg så spillde jag te på min dator.... oooops...... Den mår inte så bra. Hoppas på en återuppståndelse när den torkat några dygn.

Ooootroligt dåligt tajmat inför julklappsinköp mm men jag måste ha en dator så är det bara. Men men hoppas på att den inte gett upp helt annars blir det väl att köpa en ny. Så fruktansvärt omständigt bara.

Mycket glad dock att jag är väldigt noga med säkerhetskopiering av bilder....puh...




Kommentarer
Beatrice

Har ni någon drulleförsäkring? Jag har skaffat något teknik-tillägg och då är självrisken 500kr. Tips inför framtiden! :)
Hoppas det löser sig bra!

Svar: tror ej att jag har det. Ska kolla upp det men går nog inte att få nåt på hemförsäkring eller liknande nu för datorn köptes för 2900:- för 2,5 år sen så den var nog inte värd mycket nu!
Sara

2014-11-18  /  09:33:47 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback