Mitt-i-veckan-dagen

2014-04-09 21:04:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
De två senaste dagarna har gått i ett rasande tempo. På jobbet har det varit fullt upp med tekniktema, påskpyssel och förberedelser inför bussutflykt imorn. Idag blev jag nästan lite chockad kl. 15:30 och tänkte "Va, ska jag redan åka hem?". Kul när det är så och man inte bara går och räknar ner timmarna.
 
När jag kom hem åkte jag och Max iväg och köpte presenter inför kalas i helgen och sen har det varit de vanliga kvällsbestyren med matlagning osv. Något ovanligt inträffade dock ikväll. Båda barnen sov kl. 20!
 
Nu ska jag och Marcus avsluta denna mitt-i-veckan-dagen med att titta på Sveriges yngsta mästerkock. Tummen upp för att kunna starta och pausa program när man vill via boxern :)
 
Bilden ovan är självklart fotad med mitt nya objektiv. Ser fram emot att kunna exprimentera mycket med det. Väntar på många härliga fotostunder ute. Hoppas bara mina små modeller vill vara samarbetsvilliga :)
 
KRAM
 
 
 
Fy så jag hatar den där reklamen som ligger under headern här på bloggen. Snacka om att blogg.se försöker "tvinga" alla att teckna premiumkonto och därmed betala för sin blogg för att få den reklamfri




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback