Måndag

2013-09-16 15:05:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Denna måndag har gått i ett raskt tempo för vi startade dagen med ett mamma boot camp pass. Ja efter påklädning, frukost och alla andra rutiner såklart. Ebba roade sig ganska bra på en filt men mot slutet fick hon vara i passledaren C´s famn och somnade där. Max hade med en boll som han sparkade med och sen lekte han lite på filten han också.
Sen har dagen rullat på med matlagning och andra bestyr. Nu om en liten stund kommer Marcus hem från jobbet och jag och Max ska åka på barngympa.

Ikväll hoppas jag på att våra barn somnar tidigt och inte vaknar under kvällen. Det är ett vanligt önsketänkande i detta hem. Igårkväll somnade Max klockan 22 och Ebba som somnade 20.30 var jag uppe hos 7 ggr under kvällen!!

Just nu sover Ebba och Max tittar på film så jag passade på att sätta mig en liten stund innan gympaväskpackning och skriva handlingslista. Jag tänkte passa på att åka och handla när Max gympar.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback