Litervis med dreggel

2013-09-17 13:49:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej tisdag! Detta känns som en riktigt bra föräldraledig dag. Det trots en natt med usel sömn. Vet inte riktigt vad vårt lilla nattmonster håller på med på nätterna. Stökar, bökar och gråter. En liten förklaring kände jag dock i hennes mun på förmiddan. En liten gadd håller på att sticka fram. Den allra första. Detta förklarar i alla fall de litervis med dregel den lilla fröken producerar varje dag. Är mycket glad för alla dregglisar från Annas alster vi har!
 
Vi vaknade tidigt idag och Ebba var trött hela morgonen men somnade inte om. Strax efter 9 satte jag henne i vagnen och gick på skumpiga vägar så att hon somnade och sen traskade jag runt tills det var dags att gå till babysången kl. 10. Då vaknade hon och var glad och sprallig. Sen somnade hon en stund på vägen hem också.
 
 
 
Nu har vi precis varit iväg och hämtat Max och kompisen S från förskolan. Det leks för fullt på övervåningen. Ebbis leker här i köket. Hon har börja krypa alltmer nu men hon är fortfarande ganska försiktig. Men hon roar sig lite bättre när hon kan förflytta sig.
 
Ikväll ska jag ut och äta tapas med A-C. Mums! Det är min födelsedagspresent till henne (hon fyllde år i somras men alltid roligare att spara sånt roligt till gråa höstdagar).
 
Kram till er!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback