Att fynda!

2013-09-05 21:43:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Mode/Kläder
Jag har ju senaste tiden plågat er med bilder på fina kläder till Ebba från HM, Lindex och KappAhl. Men jag har varit duktig de senaste veckorna för jag har inte köpt något. Bara mat... typ!
 
Men mitt Traderakonto räknas inte ;). Där hamnar pengar från barnkläder jag säljer och så kan köpa nya för pengarna. Perfekt deal med mig själv. Efter att jag köpte Ebbas sittdyna till vagnen för pengar därifrån så var det rätt så tomt men nu finns det 200:- igen och de ska jag nog ta ut och använda på så kallade "bytardagar" framöver. Ska åka på en på lördag och nästa helg är jag med och anordnar en. Då hoppas jag dessutom att jag säljer en del så att jag kanske går med lite vinst.
 
Det var några veckor sen jag köpte nåt på Tradera sist men häromdan så var jag inne och kikade efter nån varmare tröja till Ebbis och "sprang på" en finstickad från Polarn och pyret. Turligt nog var det bara jag som budade så för 10:- plus 24:- i frakt så blev den min (eller ja Ebbas så klart). Den är jättefin och känns väldigt användbar. Lagom tjocklek som ett mellanting mellan hennes stickade tröja och bara tunn body. Kommer även bli bra under hennes skaloverall när det blir lite kyligare.
 
Den lila tröjan är senaste fyndet! De rosarandiga byxorna till vänster är ett tidigare Traderafynd. Av favvomärket Geggamoja.
 
 
Har upptäckt att Max behöver en hel del till sin garderob. Killen har verkligen vuxit och byxbenen är korta på många av hans byxor. Ska se vad jag kan hitta på bytardagar framöver annars så får det bli att köpa nytt.
 
Dessa bytardagar kommer göra att jag får utlopp för en massa uppdämt shoppingbehov!!! Mycket fint till billiga priser. Just the way i like it!
 
 
Nu ska jag gå och kolla var min man är. Misstänker att han somnat bredvid Max....
 




Kommentarer
tess

Tradera är som bra :)
Men finns många puckon..

Svar: o ja! trist när man säljer nåt och så får man inte betalt och de inte svarar på mail. Som tur var fick jag mer för plagget när jag la ut det till försäljning igen!
Sara

2013-09-05  /  21:51:10  /  http://www.nattstad.se/Pregzilla
Veronica, Mamma till 4livliga!

Haha tradera tradera! Jag är som besatt;)
Jag både köper och säljer där!!

Svar: det är som en drog ;)
Sara

2013-09-05  /  22:21:45  /  http://4livliga.blogspot.se
mammaTea

Jag kör också med att pengarna jag säljer för på tradera är ok att köpa nya grejer där

Svar: det är en bra deal tycker jag =)!
Sara

2013-09-06  /  21:13:05  /  http://mammatea.se/
Diana

Tycker tradera e så kul att fynda på :))

2013-09-25  /  16:43:16  /  http://www.dianisen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback