Önskningen blev inte uppfylld

2013-10-04 09:29:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nej fy vilken natt. Jag önskade ju en bra natt. Det började med att jag inte kunde somna så jag fick gå upp en stund. Då vaknade Ebba några gånger så jag la henne i vår säng. Sen vid midnatt lyckades jag somna. Fick då i alla fall tre timmars sömn sen så var Ebba vaken i 1,5 timme och därmed jag med!! Sen blev det ca 1,5 timmes sömn innan Max vaknade. Fy så trött jag var då. Som tur var somnade jag om men vaknade lite då och då av att Ebba sov oroligt. Men vi sov ändå till 7.30. Hatar såna här nätter när sömnen blir alldeles upphackad. Idag är det ett måste att vila sen när Ebba sover.
 
Är glad att jag har roliga saker inplanerade idag och imorn i alla fall. Hoppas det ger energi!
 
Tack och lov att det är fredag!
 
 
 




Kommentarer
Mikaela

Åh vad jobbigt det är med de där jobbiga nätterna :S Jag undrar om de vars bebisar som sover hela nätter inser hur bra de har det ;) Vi hade i alla fall "peppar peppar" en bra natt i natt,somnade 22 och vaknade första gången 03,det är lyx här hemma.
Trevlig helg!Hoppas att natten blir lite bättre (fast det vågar man aldrig säga högt ;)

Svar: Det är i alla fall skönt att höra att det är fler som har det tufft! Så skönt att få sova fem timmar i sträck. När det händer uppskattar man det ju verkligen. Jag kan inte förstå att jag tyckte det var jobbigt när Max var liten och jag fick gå upp och göra välling kl 5 på morgonen. Det skulle ju vara lyx nu att bara behöva vakna då och sen somna om! Nåja nån gång lär sig väl våra små att sova de också!!
Sara

2013-10-04  /  23:26:14 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback