Status och bilder

2013-03-13 13:11:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej onsdag! Jag gillar onsdagar. Mitt i veckan liksom. Dessutom har onsdagar alltid varit bra tv-kvällar!! Ikväll är det ju Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö. Nu är det dock bara barnkanalen och barnfilmer som gäller här hemma. Max hade lägre feber sent igårkväll och inatt men imorse vid 9 grät och kräktes han och febern hade stigit till 40,0 igen. Idag är han dessutom arg och ledsen över att halsen gör ont så nu är det svårt att få i honom nåt. Men två Tom & Jerry-kex har han fått i sig och några skedar med te. Festis och cola har han bara smuttat på lite men vill inte ha. Snacka om tecken på sjukdom när han nekar det. Glass vill han inte heller ha idag. Igårkväll när han hade ipren i kroppen åt han spagetti (han har ipren i kroppen nu med). Jätteskönt när han äter. Lite är ju bättre än inget.
 
Igårkväll vid kvällsmat. Ebba somnade i korgen när vi andra åt.
 
 
Idag indikerade kameran att minneskortet är fullt så nu måste jag radera alla bilder från när Ebba föddes från det. Men bilderna finns på datorn, externa hårddisken och nu bränner jag ut dem till skiva också. Värdefulla minnen!
 
Hur sparar ni bilder?




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback