Det kan bara bli bättre

2013-03-28 11:47:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej Skärtorsdag!
 
Jag var ingen trevlig människa igårkväll så höll mig från bloggen för att smitta av mig med mitt dåliga humör. Vaknade på samma dåliga humör strax före 7 imorse men fick sen sova 1,5 timme till så det ordnade till sig. Jag höll dock på att bryta ihop sen igen då handläggaren från försäkringskassan ringde och sa att läkarintyget jag skickade in från när Ebba låg på sjukhus inte är giltigt och jag måste fixa ett nytt. Efter det brände jag mig på plattången. Huset är i kaos. Men vet ni? Nu kan det ju typ bara bli bättre =). Och det där läkarintyget det tar jag tag i nästa vecka.
 
Håller på och bakar bröd nu och Ebba sover ute i vagnen medan Max tittar på film på övervåningen. Jag smaskar lite påskgodis undertiden och lyssnar på musik. This gonna be a good day ♥




Kommentarer
Anonym

Hoppas din skärtorsdag blev riktigt bra!Kram

2013-03-28  /  16:55:54 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback