Glädjen med att ha en blogg

2013-12-01 21:46:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Klockan närmar sig 22 och Ebba sover. Tre gånger har jag varit uppe till henne men hon somnade om snabbt. Får hoppas hon fortsätter sova bra.
 
Känns som det var så längesen jag hade tid att surfa runt på datorn. Har läst bloggar och även läst lite i min blogg från julen 2009. Så underbart det är att se bilder och läsa om när Max var i 1-årsåldern. Ebba är så lik honom på många sätt.
 
Detta är det underbara med att ha blogg. Att kunna se tillbaka. Att läsa om saker man har skrivit i stunden om hur livet var då. Så mycket fina varma minnen det finns. Små saker man inte skulle komma ihåg om det inte vore för bloggen.
 
Nu när jag tittat på en massa Max-bilder så längtar jag efter barnen.
 
Tokmycket.
 
Men vi ses ju imorn och då får vi leka och busa igen.... men förhoppningsvis får jag mig lite sömn innan dess.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback