Dan före dan före dan före dopparedan

2013-12-21 11:39:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Stämmer den rubriken? Hoppas på det i alla fall. Julen närmar sig verkligen och regnet det öser ner ute. Så trist! Förra året var det ju så vackert med all snö.
 
Igår när Marcus kom hem så skyndade jag iväg och köpte några julklappar och de sista ska köpas idag. Vi firade in julledigheten med thaimat och fredagsmysgott. Jag passade på att slå in en del julklappar. Ebba hade en bök- och stökkväll men vid 22 landade jag och Marcus i soffan och tittade på Notting Hill.... eller ja jag kollade han somnade ♥
 
Alltså slutet i Notting Hill är verkligen det absolut bästa filmslutet. Sååå fint!!
 
Hoppas ni får en bra dag denna dan före dan före dan före dopparedan.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback