Förmiddagstupplur

2013-04-30 12:13:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då va sista april här. Väldigt blåsig start på dagen men det börjar avta nu.
 
Blev ingen träning idag för hade ont i halsen imorse men nu känner jag inget. Kanske pollenallergin som ger halsont?
 
Ebba och jag har haft en lugn förmiddag. Vi gick upp vid 8 när killarna åkte iväg. Slappade framför nyhetsmorgon och åt frukost. Sen strax efter 9 så gick vi och la oss igen. Jag lyckades få henne att somna bredvid mig. Tror vi sov 40 minuter i alla fall innan hon inte alls ville ligga i sängen längre. Det var så skönt med en förmiddagstupplur. Kan inte komma ihåg när jag tog en sådan senast. Sover typ aldrig på dagen längre fast jag skulle behöva för att nattsömnen inte alls är bra.
 
Nu ska jag äta lunch och sen ska vi hämta Max. Bil eller promenad har jag inte bestämt mig för ännu. Beror på lilla Bebbsan ♥
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback