FREDAG ♥

2012-09-21 17:14:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ni anar inte hur skönt det är med fredag! Fantastiskt =)
 
Vet inte om det är skogspromenaden med barnen på jobbet igår som spökar i min kropp idag. Ont lite överallt! Svårt att resa på mig och jobbigt att gå, böja och lyfta. Blir med andra ord ett ordentligt fredagsmys i soffan ikväll. Ja, ni såg ju mina inköp igår!
 
Jag har påbörjat maten som står i ugnen och vilar på sängen en stund. Imorn ska jag åka iväg på en kort shoppingtur för att köpa det sista till Max födelsedagspresent och på eftermiddan får vi besök av Sofia och hennes lille I. Mys!
 
Nu ska jag läsa bloggar och fortsätta mysa av bebissparkar och njuta av fredagskänslan ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback