Barnmorskebesök och hunger

2012-11-12 21:12:00 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Jag slappar i soffan och har inte inspiration att göra något.... förutom att äta mat. Denna ständiga hunger blir jag tokig på!! En trerätters vore inte helt fel just nu.
 
Barnmorskebesöket gick bra idag. Sf-måttet efter 33 hela veckor är 32 cm, bebisens hjärtslag 155/min och den ligger med huvudet neråt vilket jag ju anat ett tag. Nu blir det besök varannan vecka så får se hur många fler vi hinner med.
 
Ska väl snart göra nåt åt denna hunger.... men nån trerätters blir svårt att få till nu =)




Kommentarer
Johanna

Haha, och jag sitter här, klockan tre på natten och lassar in en stor portion flingor, mjölk och banan =) Har också haft en riktig hungerdag! Skönt att det gick bra hos bm!

Svar: Hi hi... det var min "meny" vid midnatt. Kl. 6 imorse blev det en banan o nu frukost =)
Sara

2012-11-13  /  02:59:49  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Nina Bergquist

liller det en tös i din mage? =)

Svar: Det vet vi inte =) Om du tänker på de snabba hjärtslagen så låg Max också på runt 150 slag/min.
Sara

2012-11-13  /  12:13:18  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback