Lång dag!

2012-01-17 20:32:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Det har varit en lång arbetsdag och när jag kom hem duschade jag och satte på mig morgonrocken och sitter nu i soffan under en filt och planerar att gå och lägga mig om nån timme för det är upp tidigt imorn som gäller.

Jag planerar att gå och fika med Max imorneftermiddag när jag hämtat honom tidigt. Onsdagseftermiddagar är så mysiga och jag vill passa på att inte bara åka hem utan att ha lite kvalitetstid tillsammans.



En fikabild från fika hos mina föräldrar för några veckor sen



Det ska bli så skönt att gå och sova snart! Godnatt ♥




Kommentarer
Linda

Mysigt att gå och fika tillsammans, det är kvalitetstid minsann :)

2012-01-17  /  20:54:20  /  http://linchisblogg.blogspot.com
Fia

Svar: Tack så mycket! Ännu är jag inte riktigt klar med allt, men om nån dag så :)



Det gick bra hos MVC, fick en tid till läkarn nästa vecka som beslutar om en eventuell sjukskrivning för det tyckte BM verkade som ett alternativ när jag har så fruktansvärt ont vissa dagar. Eller iaf gå ner i tid. Det är de tidiga morgonarna som är tyngst och att behöva gå o stå så mycket som man gör hela dagarna. Jag kan tänka mig att gå ner till 75% eller tom 50% om det inte ger sig. Skall även beställa ett sånt där bälte, fick två st uppslag om bra varianter.



Kram

2012-01-17  /  20:58:15  /  http://spegelreflex.blogg.se/
Fia

Svar: Ja, Ingrid hade som förslag att jag kanske jobbar typ 13-17 ett tag o ser hur det artar sig. Skall prata med rektorn (om hon är i huset), o se vad hon säger o sedan se vad läkarn har för utlåtande. Det kanske bara behövs en tid. Har hört en del som inte har ont sista tiden och då kanske det går att jobbar mer, eller byta bort de tidiga morgonarna, det är tungt att behöva gå upp innan 6 för att mötas av griniga barn som vill ha frukost dukat innan de har kommit innan för dörren. Så otacksamt! Men men, snart så är jag hemma ett år eller mer o det skall bli jätteskönt! Bara kunna göra det jag och bebis har lust med och slippa stressa iväg någonstans! Är hellre vaken om nätterna med en skrika än att komma till jobbet strax efter 06 o mötas av förpuberterade ungar som bara gnäller o hittar på dumheter ;)

2012-01-17  /  21:07:00  /  http://spegelreflex.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback