Trötta ögon

2012-02-13 07:17:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
GOMORGON! Det är trötta ögon hos mig idag trots att jag sovit 8 timmar inatt. Jag var dock vaken vid 2.20 efter att ha drömt att det var julafton, regnstorm och jag sprang runt på ett köpcentrum för att hitta nåt rött att ha på mig och då kom den där ledande otäcka huboten från Äkta människor. Hon bara stirrade på mig och så gick allt som i slow motion. Sen vaknade jag helt svettig och det tog en stund innan jag somnade om. Var nog inte ett så smart drag att titta på programmet igårkväll.

Ser fram emot om 15 timmar då jag kan lägga mig och sova igen =)! Men först ska jag ha en bra dag på jobbet (som jag också drömt om inatt) Hoppas ni får en bra dag ♥




Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13  /  18:27:32  /  http://thisisalexandras.blogg.se/
Linda

åh usch jag vet precis hur man känner sig dagen efter man haft en massa konstiga drömmar.



Hoppas du sover bättre inatt, kram

2012-02-13  /  21:06:29  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback