Gomorron söndag!

2011-09-25 10:32:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag har i försig inte legat och sovit tills nu men jag äter frukost nu. Max vaknade vid 7.15 imorse och då uppvaktade vi honom med våra presenter. Han fyller ju år imorn men då ska vi åka till förskolan redan 7.30 så kändes bättre att ge paket idag. Av oss fick han verktygsbälte, verktygslåda med verktyg, duplobil med husvagn och boken Halvan och brandbilen. Jag låg kvar i sängen ganska länge och spelade wordfeud på telefonen och slumrade omvartannat. Nu ska Max och jag gå ut en sväng och sen kommer A-C & M med barn och så ska vi äta pannkakslunch ihop.

Hoppas ni får en trevlig söndag. Idag försöker jag ignorera det faktum att det är måndag imorn. Orken för måndag finns inte hos mig just nu!




Kommentarer
Sofia

Vad heter du på Wordfeud?

2011-09-25  /  19:54:49  /  http://spegelreflex.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback