Tända ljus?

2011-06-09 22:08:22 ,   Allmänt/Vardagsliv

Ljuslyktor från Ellos

 

 

Gokväll! Jag sitter och gäspar här i soffan. Trötta torsdag! Det är skönt att det inte är så kvavt ute längre. Fast det är ändå typ 20 grader ute fast klockan är så mycket. Om det vore lite svalare skulle jag vilja tända mina ljuslyktor från Ellos som jag beställde för några veckor sen (samtidigt som gardinen till vår tvättstuga/groventré) men det känns lite väl varmt för det.

 

Imorn är det fredag och jag börjar jobba tidigare än vanligt på fredagar så borde gå och lägga mig nu...

 

Godnatt!





Kommentarer
Nina

ja hon ser väldans stor ut på den där bilden :D

2011-06-09  /  23:17:15  /  http://deliciously.se
Linda

hello!

Nu har jag tid över att läsa ikapp mig. Ett stort (försenat) grattis till dig!



Ja visst är det härligt med pool. Jag skulle själv haft en men annars är det fint när man kan låna andras en stund ;.)



Kram

2011-06-10  /  12:42:37  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback