Sena kvällar

2011-06-26 22:28:12 ,   Allmänt/Vardagsliv



Ja då var det söndagkväll igen. Nu ska jag jobba en vecka och sen blir det ledigt en vecka och sedan en veckas jobb innan fyra veckors ledigt. Låter rörigt eller? =)

Idag har vi (återigen) ätit mat hos Marcus föräldrar. Tack ♥. Sedan blev det städning här hemma vilket var väldigt välbehövligt. Kvällen har tillbringats hos A-C och M där vi ätit grillat och pratat. Max har lekt i massor med O och S och det var en trött kille på cykeln hem.

Jag börjar jobba 11.15 imorn så jag hoppas på att Max sover länge imornbitti. Han somnade inte förrän strax före 22 ikväll. Vi har redan hamnat i semestervanor med sena kvällar fast vi fortfarande jobbar.

Hoppas ni alla haft en bra dag och en härlig helg och är laddade inför en ny vecka oavsett om ni är lediga eller jobbar! KRAM från mig!





Kommentarer
Nina

super härlig bild. verkligen somrig.. mysigt! öskar att det kunde bli sommar nu, är ju mer som höst :S

2011-06-26  /  23:06:05  /  http://deliciously.se
Nina

har nivea produkterna kommit?



å tack! vi hade en kanon midsommar. ni med? =)



krams

2011-06-26  /  23:08:03  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback