Familjen Annorlunda

2011-01-03 19:55:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Om några minuter börjar Familjen Annorlunda på tv4. Underbart med en ny säsong!

Max och jag hämtade Marcus på jobbet vid 16.30 och sen skjutsade jag hem dem och begav mig till gymmet. Var så skönt och roligt att träna! Sen har hela vardagskvällskarusellen snurrat på - mat, disk, bada Max (gör vi dock inte varje kväll), städa Max rum, läggning av Max. Max ropade precis på mig och när jag kom in till honom sa han Sasse e tött (Frasse är trött) och så klappade han sin gosedjurskatt Frasse på huvudet. Han heter Frasse efter katten i PostisPer. Jag hoppas på att Max också är trött för jag vill gärna titta på Familjen Annorlunda i lugn och ro =). Men det kanske är att begära för mycket!

Å va roligt det är att blogga nu när jag har ny design!




Kommentarer
carro

va duktig max e som sover i eget rum. lägger han sig själv o somnar utan att ni måste vara med? vill gärna ha tips på hur ni går tillväga. här sover filip hos oss fortfarande.:-)

2011-01-03  /  22:39:14  /  http://divocas.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback