Santa Maria Fish Taco Spice Mix

2011-02-23 13:04:41 ,   Mat och annat gott
Jag är en buzzador och håller nu med min andra kampanj. Jag testar Santa Marias Fish taco spicemix. Gjorde en god gratäng idag med torskfilé, krossad tomat, santa marias fish taco spicemix, purjolök, salt, peppar och fetaost. Det blev väldigt gott! Jag gillade smakerna.... fast jag var lite skeptisk innan. I receptet jag fått med så står det att man kan servera gratängen med nachochips och det tror jag är gott men jag hade inga hemma idag så det fick bli potatis till.

 

Att vara en buzzador innebär att man får prova olika produkter och tjänster och sedan utvärdera dem. Jag har tidigare provat filmtjänsten lovefilm.se då jag under en månad kostnadsfritt fick hem hyrfilmer som jag fick önska utifrån deras stora sortiment.

 

När man är buzzador ska man berätta för vänner om de produkter och tjänster man testar och även dela ut till dem. Jag fick 10 påsar med Santa Marias Fish taco spicemix samt receptlappar som jag har gett till mina föräldrar och till vänner så att de också får prova.

 

Om du vill bli en buzzador klicka här!









Kommentarer
Patricia

Jag tror inte det. Men man kan ju följa dom live för endast 99:- =) Känns konstigt att dom kör det på en sån konstig kanal, hade aldrig tittat på tv11 innan =)

2011-02-23  /  14:35:11 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback