Badhuset

2011-12-28 20:57:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! I förmiddags var jag och Max i badhuset och badade. Det var mysigt! Han tycker det är så roligt. Han hoppade från kanten flera gånger (han har armpuffar och simring på sig) och vi åkte stora vattenrutschbanan 7 gånger. Han vill aldrig sluta. Skönaste kommentaren från honom var när vi kom in till bassängerna och skulle gå i vattnet och han sa: Mamma vad har du på dig. Är det en snippa? Han sa det högt och tydligt så några omkring tittade och log.

Nu på eftermiddan/kvällen har jag varit på shoppingtur. Hittade inte så mycket på rean. Bara ett par mysbyxor och en jacka till Max. Blev lite besviken. Sen så var allt så rörigt i affärerna. Men blir ju så för alla rotar omkring. Jag köpte en tröja som inte var på rea på Rut m.fl och sen ett par tights på GinaTricot. Jag skulle egentligen bara handla till mig själv förutom en jacka till Max men det blir ju i alla fall mest till honom man tittar.

Nu håller jag på och gör varma mackor med kantareller på och vi ska strax titta på Jägarna 2 som vi hyr genom digitalboxen.

Dyker upp några mobilbilder här hemifrån snart....




Kommentarer
Anna

Hihihi, härliga barn med härliga kommentarer eller hur :)



Önskar er ett gott nytt år! Hoppas ni får en mysig nyårsafton!



kramar

2011-12-31  /  10:07:22  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback