Redan morgon??

2010-09-13 09:19:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Imorse vid 6 vaknade jag när Marcus gick upp och jag frågade var han skulle. Till jobbet såklart, svarade han. Jag fattade inte att det var morgon utan trodde det var mitt i natten. Strax därefter vaknade Max men han somnade om bredvid mig och så låg vi kvar i sängen till 7.30. Efter det blev det lite teletubbies i soffan. Mysig start på veckan som vi nu kör igång!

Men nog önskar jag att det vore fredagkväll igen. Då bäddade jag och Max åt gosedjuren i badbaljan men Max ville hellre ligga där i själv så han låg där och tittade på idol. Fredagsmys på hög nivå =).





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Men söta Max då :) Hoppas du får en bra dag på jobbet!

2010-09-13  /  10:49:28  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback