Lovefilm

2010-10-04 21:12:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är med i buzzador och har den senaste månaden fått testa Lovefilm. Det är en filmuthyrningssajt. Jag har under en månads tid fått hem fyra filmer. Det har varit väldigt smidigt. Jag fick först välja ungefär 15 filmer som jag skulle vilja se och sedan kom två av dem med posten bara någon dag senare (utbudet av filmer på Lovefilms hemsida är enormt!). När vi sett de två filmerna skickade jag tillbaks dem och två dagar senare kom två nya filmer. Otroligt enkelt sätt att hyra film på! Och billigt är det också så det rekommenderas verkligen för alla som tycker om film =).

Vill du också bli en buzzador och få testa och marknadsföra olika produkter, klicka här!







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback