Helgen redan slut?

2010-11-07 18:12:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jaha, och så var helgen snart redan slut!!

Denna dag har verkligen försvunnit. Jag har ont i nacken, eller egentligen är det mest i höger axel eller hur man ska säga, och det gör att jag undvikit datorn sen igårförmiddag.

Vi har varit borta typ hela dagen idag och kom hem för en stund sen. Strax ska vi äta tacos och sen blir det Ensam mamma söker på tv för mig ikväll. Veckans tv-höjdpunkt om jag får bestämma!

Hoppas ni haft en bra dag och helg. Nu börjar snart vardagslivet igen....



Max och hans kusin N tittar på "Bananer i pyjamas" och äter russin. De var mycket koncentrerade!




Kommentarer
Anneli

Ja helgerna går så fort. Suck!

2010-11-07  /  18:30:51 
Hanna - mamma till ღNeoღ

helgerna går alldeles för fort... men våran har precis börjat! ^^

2010-11-07  /  20:14:32  /  http://hannaofsweden.se
Anna

Helgen gick alldeles för fort. Nu jobbar jag två helger i rad innan jag är ledig helhelg igen :(

2010-11-08  /  09:05:59  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback