Gomorron i kylan!

2010-11-29 09:49:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Idag sov Max och jag till 7.30 och sen har jag slumrat i soffan så nu har vi lite bråttom. Har precis ätit frukost och ska börja klä oss nu för att åka iväg. Det tar tid med alla vinterkläder och att sen ta sig till garaget. Det var -15 grader när jag gick upp imorse. Tycker synd om Marcus som cyklade till jobbet vid 6.20. Burr.....!! Oj så vi längtar tills vi flyttar till huset. Då kommer Marcus mycket närmare jobbet så då kan han gå när det är busväder eller kallt. Är ju kallare att cykla.

Hoppas ni får en bra dag!





Jag och Max åker pulka i lördags




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Förstår att ni verkligen längtar efter huset. Är så otroligt skönt med hus, fast en massa jobb med så klart. Blir det nära för dej med till jobbet?

2010-11-29  /  14:05:01  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback