Allergin tillbaks

2010-05-02 21:34:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min pollenallergi har varit under kontroll de senaste dagarna men idag är jag så där galet trött igen. Just nu har jag dessutom ont i kroppen så nu är det väl nåt ute jag inte tål igen. Segt!

Ligger under en filt just nu och är supertrött. Så det blir inte så mycket mer blogginlägg ikväll än detta. Bjuder på två bilder från idag. Vi har varit hos mina föräldrar idag också.

Hoppas ni haft en bra helg och njutit av solen idag =).







Kommentarer
Mamma Russin

hej hej gumman...



usch för allergier, jag är lycklig och inte har någon men min Lo har det jättejobbit till och från.. :( men det är väl mycket pollen och skit ute nu i luften..



du ser ut att sitta skönt där i solen iaf, hihi..



kramkram

2010-05-03  /  23:20:09  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback