Tripp till IKEA

2010-03-16 13:27:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag undrar hur ofta jag har en rubrik innehållande IKEA här på bloggen. Ganska ofta gissar jag =)

Men i alla fall så ska jag till IKEA i eftermiddag. Vi måste ha nya köksstolar. Kan inte skjuta upp det längre efter att ytterligare en lång skruv lossnat igår. Och det går liksom inte att skruva tillbaks dem. Så slitna är stolarna.

Max ska vara hos sin morfar när jag är iväg. Ska bli riktigt skönt att få shoppa själv!

Imorse sov vi till 8.25. Helt otroligt! Den senaste tiden har ju Max vaknat vid 7 på morgonen men imorse måste han varit riktigt trött. På förmiddan har vi sorterat tvätt, städat lite och sen varit ute på promenad. Nu sover han och jag ska äta lunch. Och efter det bär det av till IKEA. I can´t wait.....




Kommentarer
Måsbarnet

Vad härligt med en shoppingtur! :)



Albin har också vaknat tidigare de senaste veckorna och idag slog han ett väldigt dumt rekord i att sova kort tid - han vaknade 6 och ville inte somna om. Blääää för tidiga morgnar!



Ha en bra dag!

2010-03-16  /  14:49:07  /  http://withlovefrom.blogg.se/
emma-mamma till meja

Ikea kan man ju inte åka till för ofta :) Härligt dock att kunna göra det utan barn med!

2010-03-16  /  15:56:43  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback