Ritar

2010-01-25 18:08:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Puh! Nu är jag trött. Har fått tagit en tablett mot huvudvärk till och med. När Max hade sovit 1,5 timme förut gav vi oss iväg för att veckohandla. Skönt att det är gjort. Nu håller jag på att laga mat.

Visar en söt bild på Max från igår då han ritade lite, eller snarare lekte med pennorna =).



(Jag har valt att pixla över Max bara överkropp för man vet aldrig vad det finns för idioter där ute som tittar på barn. Och apropå vattenstämpling så är jag väldigt glad att jag vattenstämplar när jag läser detta)




Kommentarer
Emelie

Usch ja, jag har ju funderat på det och du skev hur man gjorde men jag kom mig aldrig till skott. Det var i min förra blogg som du skev hur man gjorde, får nog ta fram det och se om jag fattar hur man gör. Läskigt när folk snor ens bilder. Jag har visserligen en liten skara bara som läser hos mig så jag tror inte direkt det är någon större risk men man vet ju aldrig.

Kram

2010-01-26  /  12:18:01  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/
Jenny

Fy va vidriga människor det finns. Jag skulle bli vrålgalen om någon gjorde så mot mig. Men som mamman skrev så tar tack och lov inte sonen någon skada.



Kram!!

2010-01-26  /  16:34:56  /  http://www.barnlangtan.se/
Anna

Det finns människor för allt. Fy sjutton! Jag har alltid varit lite skeptisk till att lägga ut bilder på Alexander och är noggrann med att vattenstämpla även om det inte är en garanti. Känner fortfarande ibland att jag kanske inte borde lägga ut bilder men samtidigt tycker inte jag att man ska behöva oroa sig för sådant. Dock är ju samhället som det är...Många verkar ha konstiga tankar om rätt och fel.



Ang. din kommentar i min blogg. Jag plussade någonstans mellan vecka 5 och 8, enligt ul i vecka 5 men sen kom ju Alexander normalstor, 13 dagar för tidigt så förmodligen var jag i vecka 8 när jag plussade. Hade också massa tecken innan men jag hade sådan pms tiden innan jag blev gravid då så jag trodde ju det var det, haha. Så kul att titta tillbaka :)

2010-01-30  /  08:43:39  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback