En förkylning som ligger och lurar

2010-01-19 21:44:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har varit jättetrött idag. Så där trött så att ögonen bara vill slutas hela tiden. Jag fick lite energi när vi var iväg och shoppade men sen blev jag så där trött igen. Marcus är likadan och han har dessutom ont i halsen idag så det kanske är förkylningar som ligger och lurar i våra kroppar. Får se vad det utvecklas till!

Nu ska jag duscha och ansa nederdelen av kroppen lite för imornbitti ska jag på gynekologisk cellprovtagning.




Kommentarer
Måsbarnet

Hoppas förkylningen kommer av sig i natt så att ni är pigga och krya imorn igen =)



Lycka till imorn!

2010-01-19  /  23:11:08  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ursh är inte det när dom tar å biter av en liten bit skinn? ;S Smärta. Man ska väll göra nått sånt när man är 23 å jag är redan orolig. Gah.



ja hellre hicka än ninjasparkar :P

2010-01-20  /  08:27:54  /  http://crazyangel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback