Telia = FELia

2010-02-05 16:59:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Åååå jag är så trött på Telia.

Förra veckan sa de att vi inte får bredband eller hemtelefon på tre veckor. När jag ringde igen i onsdags sa de att kan koppla in bredbandet åt oss direkt. Jag = lycklig. Men tror ni att det funkar? Nej! Efter ett antal ringningar till support i några dagar efter att ha provat olika nätverkskablar på båda våra datorer så funkar det inte och Telia vet inte vad det är för fel. Idag har de i alla fall felanmält problemet och det ska ev. komma en tekniker nästa vecka.

Jag kommer kräva stor kompensation för detta. Big time!!

Telia = FELia


(är hos mina föräldrar nu)




Kommentarer
Ida

Har också haft en massa problem med Telia. Dom lovar ut massa saker som dom inte håller. Satt i 2 månader och ringde dom dagligen. Slutade iaf med att jag fick 2600 i kompensation. Men vad trött man blir!

2010-02-07  /  22:26:02 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback