Snorattack!

2010-12-16 10:01:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fy vilken äcklig rubrik jag har. Förlåt!

Jag har blivit lite snorig över natten. Det gör inte lika ont i halsen längre men är tungt att andas. Lite förkylningsastma lider jag nog av för får nästan alltid så här när jag är förkyld.

Max och jag är alltså hemma idag me.


Förresten, såg ni Bonde söker fru igår? Jag tycker det var en tråkig final!! Det var ju typ ingen romantik alls. Trist!  Vi får väl se om det blir mer romantiskt på deras resor.





Kommentarer
Russin

hej söta..



usch för förkylningar.. gubben har med astma och får en jobbig hosta när han blir sjuk.. han har hostat i 2 veckor nu snart.. :( jobbigt för oss alla..



kul att du gjorde listan.. tycker den var lite rolig. :)



jättefin säng max fått, vilket klipp.. skulle vilja ha den till stina med men den får ej plats i hennes lilla sovkupè.. ;)



vad gör ni imorgon? är ni frisk och lediga kanske vi kunde ses på marieberg och äta lunch eller en fika?



kramkram

2010-12-18  /  17:04:37  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback