Tillbaka

2010-04-06 21:03:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min feber har återvänt. NEJ! Och det är tungt att andas också. Riktigt segt att denna bacill aldrig verkar vilja lämna min kropp. Imorn blir det ett samtal till vårdcentralen.

Max kändes varm nu ikväll och är riktigt snorig så han kanske är på väg att bli sjuk han också.

Är en riktig sjukblogg detta.

Här kommer en redigerad bild från idag då Max och jag promenerade till bvc. Max älskar att köra vagnen. Var väl inget smart drag att promenera för min kropp var nog inte redo för det.



Oj nu har ju Desperate Housewives börjat!




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Nej men stackare! Usch då. Krya på dig. Och jag håller tummarna för att Max inte ska bli sjuk!

2010-04-06  /  21:32:20  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Jenny

Men fy så jobbigt att du inte får bli frisk någongång! Men nu när våren är på intågande kanske de dumma baskeluskerna försvinner.



Krya-på-dig-kramar!

2010-04-07  /  11:26:34  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback